/ Gravid med Leia /

Nu är hon här!

Ja som ni kanske misstänkt så har jag inte haft tid att skriva eftersom jag varit upptagen med att föda barn. Lilla Leia kikade ut tidigt på lördag morgon efter ca 4 timmar på förlossningen...3800 gram och 52 cm lång. Vi har kommit hem från BB ikväll och håller nu på att vänja oss vid att vara en liten familj.
 
#1 / / Sofie:

Grattis, otroligt söt liten tjej!! Lyckönskningar till hela familjen!

#2 / / Matilda:

Grattis!!!
Så söt liten tjej :)
Hoppas allt gått bra & att ni mår bra hela familjen <3
Kram

#3 / / Anonym:

Grattis! Lyckoönskningar till er, det va en bedårande liten flicka! :)

#4 / / mathilda:

hon är så himla fin! så pluttig

åh du ser så himla pigg ut för att ligga minus på sömnkontot :)

Svar: Du skulle inte tycka det om du såg mig IRL...men jag håller med om att Leia är fin!
Malin Lind

#5 / / Josephine:

Stort grattis till den fina flickan! :)

#6 / / Lovisa:

Åh vad söt hon är! Vilka goskinder!! Åh nu längtar jag ihjäl mig efter våran knubbis... Bara för att du har fått nu så känns det plötsligt som jag gått över tiden flera veckor! Glömmer liksom bort den detaljen att jag ligger ca 2 mån efter hehe ;)

Svar: fast nu är det inte långt kvar för dig :)
Malin Lind

#7 / / Anneli:

guuud vilken liten sötnos. så gulliga kinder. stort grattis till er.