/

Söndag hos familjen...

Började dagen med frulle och sen ett bad...letade fram mitt gamla nintendo ds igår och det var perfekt att ha med sig så man kunde spela super mario i badet...awesome.
 
Sen blev det en utflykt till Hofors idag för att umgås lite med familjen....där blev vi bjudna på god mat och sen vankades det smaskig kaka med glass som Monika tagit med.
 
Kakan...
 
Delar av familjen...
 
Plastmormor och min andra bror Andreas...
 
Sen har vi mest tagit det lugnt i soffan, gosat lite med pudeln och missarna och såklart inspekterat det nyrustade badrummet som blev superfint.
 
Pudeln som gärna ligger i knä men fick trängas lite med magen...
 
Fina "Ikaros" på sin tron
 
Annars verkar bebis inte ha speciellt bråttom ut...haft lite mer sammandragningar idag igen men inget att hetsa upp sig över. Försöker ta en dag i taget nu...men jag vet ju åtminstone att det är mindre än två veckor kvar nu.
 
#1 / / Mathilda:

Asså jag tycker det börjar bli riktigt spännande. C trodde bebisen skulle komma idag eller ivf sätta igång senast i natt...det kan ju ske när som helst. Är lika spänd varje gång jag tittar här eller på mobilen. Stor kram

Svar: Verkar tyvärr vara en seg unge...men ja det är spännande nu :) kram!
Malin Lind

#2 / / helena g:

Kanske blir fart nu efter Monikas kaka!