/

Fattighuset nästa

Och där rök hela semesterkassan till katterna...





#1 / / Matilda:

Känns igen.
Peppar peppar ta i trä så hoppas jag ni slipper använda försäkringen!!
Tyvärr har vi behövt göra det speciellt en gång då vi slutligen hamnade på Ultuna i Uppsla. Hmmm om jag inte minns fel så var bara inskrivningsavgiften där någon/några tusenlappar! Men iaf slutsumman blev reält saftig och då (!) är man mycket glad att man betalar den där räkningen då och då. Det trots allt lilla man betalar för försäkringen blev en piss i rymden för oss just den gången.
Kram kram

#2 / / Mathilda:

Men kom igen! Vad mkt pengar :/

Svar: Ja jag ville typ sätta mig ner och grina när jag såg summan...dyrare att ha katter försäkrade än barn :S
Malin Lind

#3 / / Anonym:

Man kan ändra så man betalar i månaden, då blir det bara någon hundralapp. Ring Agria.

#4 / / ingrid-farmor:

Håller med föregående kommentar "anonym"