/

Hämnd

Efter några härliga soliga dagar i skogen är vi nu åter hemma igen. Under eftermiddagen har vi hunnit med ett stycke storstädning och ett stycke halvstor handling på ett ica fullt av påskhandlande galningar....hjärnblödningen var inte långt borta kan jag säga, tur att smulan stannade hemma hos morbror under tiden.
 
Nu ligger jag i soffan med missen och försöker njuta av lite lugn och ro, om bara våra idiotgrannar kunde sluta spela gangnam style på högsta volym och vråla så vore jag glad, ska man ringa störningsjouren eller bara gå upp och hoppsparka nån i ryggen? Alltså VEM har full fest från klockan sju på kvällen? Tror nog bestämt att jag måste upp och spika och borra klockan sex imorgonbitti, alternativt uppmuntra barnet till några långa illvrål, helst både och. Har även funderat på nån form av gasbomb i brevlådan eller brinnande påse med bajs utanför dörren och plinga på. Nån gång måste jag få min hämnd, så är det bara...tips mottages varmt!
 
#1 / / ingrid-farmor:

Glad påsk Leia! Många påskpussar från farmor.