/

Var är min hjärna? Kan inte nånting gå bra nån gång?

David: Du får låna min cykel hur mycket du vill nu när jag är hemma med kidsen!
Jag samma eftermiddag: Börjar med att bryta sönder nåt...


Tanten på id-kortutlämningsstället på jobbet: Tappa nu inte bort det här superviktiga pappret med alla megaviktiga koder på!
Tre dagar senare: *Pooff* Pappret spårlöst borta...precis som förra gången...GAAH!

Det är helt ofattbart att jag får med mig mitt eget huvud när jag ska nånstans!! Och HUR har jag fortfarande inte lyckats tappa bort nån av ungarna?!

Måste man bli dement bara för att man är trött?!!
#1 / / Helena greppe:

Det är inte demens det kommer bättre dagar- kram från en som vet

#2 / / Mathilda:

Haha ja usch jag känner till det där megaviktiga pappret...jg vet inte vart mitt är heller😂

Svar: Haha, då är man inte ensam då!
Malin Lind

#3 / / Helena greppe:

Det kan bero på arvet haha, en vimshöna till mamma har du ju som du vet/ kram

Svar: Ja, skönt att veta att det går bra ändå 😀
Malin Lind

#4 / / Mathilda:

Haha ja usch jag känner till det där megaviktiga pappret...jg vet inte vart mitt är heller😂