/

Typiskt bra måndag

Istället för bolibompa så bjöd gårdagskvällen på konsert. Vi var ett gäng som inledde med lite bubbel, åt finmat på restaurang och sen avrundade med att se "First aid kit". Blev ju en superhärlig kväll och ett skönt bryt i vardagen och sen var ju inte tjejerna i bandet fy skam heller, jäklar vad de kan sjunga.
 
 
 
 
 
Jag med bästa mamma som ordnade den härliga kvällen
 
Jag och Monika på väg hemåt
 
 
Sen är det ju inte helt fel att få klä upp sig lite nu för tiden heller, det blir ju inte varje dag det händer direkt. Tvååringen som aldrig ser sin mamma i annat än typ mysbrallor och nerspydd tisha blev mäkta imponerad över klädvalet. Hon tittade storögt på mig när jag provade kvällens outfit och utbrast: "Fiiint mamma! Dansa!!
 
Har hon tur får hon se mig uppklädd nån mer gång...
 
#1 / / Helena greppe:

Underbart👍fina bilder, nästa gång ska du nog ta och gå ut och dansa tycker jag💃- tack för en trevlig kväll

#2 / / Helena greppe:

Du är så snygg i klänning❤️

#3 / / farmor:

Man kan ju välja,och David Har sitt körkort att prioetera.Kram farmor.

Svar: Nu förstår jag inte vad du menar Ingrid?
Malin Lind

#4 / / Matilda:

Vad fin du är Malin!! Alltid fin men x-fin denna kväll :0) Låter som om ni hade en bra kväll. Fint att lyxa till vardagen och ladda batterierna lite. Det behöver vi alla då och då :0) Saknar Dig! Ses snart hoppas jag :0) Sköt om dig och de dina <3 Kram

Svar: Tack! Om du är ledig nån dag (tis-ons) så kanske jag kan komma förbi med Elliot och ta en fika :)
Malin Lind

#5 / / Mathilda:

Snygg som få vännen 😍 skönt att få byta ut föräödraledighetskläderna ;) du ser då inte alls ut som en trött och sliten mamma :) ♡
puss på re

#6 / / Mathilda:

Underbara Leia...härlig kommentar! Dansa :)

#7 / / Mathilda:

Underbara Leia...härlig kommentar! Dansa :)