/

Att vara anhörig

Idag har jag och lillebror varit och besökt våran pappa på sjukhuset. Eftersom han själv inte är pigg nog att komma hem i helgen och vi längtar efter honom så fick vi helt enkelt åka dit istället. Att se någon man bryr sig om må så dåligt är såklart jobbigt, samtidigt är det väldigt skönt att vara nära. Jag gjorde dock vad jag kunde genom att vara en besvärlig anhörig och ifrågasätta alla ordinationer, tala om för sjuksköterskan vad som bör tas upp på ronden osv. Helst skulle jag sitta med på ronden själv, känns frustrerande att jag inte har nån riktig koll på det medicinska när man är van att ha stenkoll på sånt där i sitt eget jobb. Jag får helt enkelt nöja mig med att vara en så pass besvärlig anhörig att de inte vågar göra fel. 
#1 / / helena Greppe:

Bra jobbat min kära dotter, du och Magnus är så duktiga! Jagär så stolt över er och så ledsen att ni behöver gå igenom detta. Jag vet hur mycket ni älskar honom! Kram mamma

#2 / / helena Greppe:

Jag är stolt över att vara mamma till er två!

#3 / / helena Greppe:

Jag är stolt över att vara mamma till er två!

Svar: ❤️
Malin Lind

#4 / / Dellan:

Ville bara säga att jag tänker på dig Malin. Massa styrkekramar från mig<3

Svar: Tack så mycket gumman! Vet ju att du gått igenom en hel del själv, livet är så orättvist ibland. Men jag ser ju på dig och din fina familj att saker och ting kan blir bra i slutändan trots allt. Kramar!
Malin Lind