/

Habegäret

Eftersom postgravidkroppen fortfarande är så där ohärligt postgravid så är klädshopping inget jag gör för nöjes skull än på ett tag. Däremot vaknade habegäret till liv idag när jag råkade passera en alldeles perfekt system/kompaktkamera. Den liksom bara ropade på mig där den stod och glänste till ljudet av änglakörer. "Köp mig köp mig!" sa den. Och jag kände verkligen att om jag inte får köpa den så DÖR jag!! Speciellt eftersom jag letat runt efter något liknande ett tag nu sen min egen älskade systemkamera börjat strejka och favvoobjektivet pajat. 

Den nya uppenbarelsen är istället liten som en kompaktkamera men med superschyssta funktioner och prestanda liknande en systemkamera. Bäst är att den har ett väldigt ljusstarkt objektiv så man slipper blixten och att den är otroligt snabb på att fokusera samt att alla rattar satt lättillgängliga så att det blir lättare att fånga ögonblicksbilder.

Så nu är det helt enkelt bara att börja spara...blir grötdiet fram till sommaren.


Ge mig!!
#1 / / Helena greppe:

Vill också ha😄😍

#2 / / Helena greppe:

Köp den bara!!!!

#3 / / Mathilda:

Köp!