/ Träning och mammakroppen /

Gym och julafton

Idag var inte första utan ANDRA gången jag besökte gymmet den här veckan, nu jäklar är jag på G igen. Att få kuta lite på löpbandet med hög musik i lurarna är ju bästa terapin, plus att man nu efter läggning av kidsen kan sätta sig bekvämt i soffan med ett glas folköl och en skål chips, det är ju trots allt fredag. Det skulle dock lika gärna kunna vara julafton för idag fick jag hämta *trumvirvel* NYA KAMERAN!!! som jag beställde trots allt, jag var ju inte direkt svårövertalad. Men nu har jag i alla fall en riktigt rolig leksak och kan fortsätta dokumentera barnens uppväxt, måste bara sätta mig och plugga på alla smurtiga funktioner, herregud kamerorna har ju till och med wifi nu för tiden. Får ta och fota lite i helgen och lägga upp några smakprov här, ska bli så sjukt kul att få satsa lite mer på fotandet igen, även om det nog kommer ta mera fart till våren då det finns lite annat än gråsvarta snöhögar och upptinade bajskorvar att titta på.
 
Nu är det dags för fredagsslappandet i soffan att börja innan det är dags att lägga sig igen, våra ungar är inga sjusovare direkt, snarare fem till sexssovare. Bara att acceptera.

Min nya kompis

Efter förra gymomgången när jag upptäckte fetaste bebisspyan på armen, är man mamma så är man...


 
 
#1 / / Helena greppe:

Grattis till köpet! Väntar mej en massa fina bilder nu👍kul att du har kommit igång med Gymmet också- kör hårt/ mamma