/ Leia 9-12 månader /

Varm i hjärtat

Hon får krångla hur mycket hon vill...hon är ändå världens bästa!
 
 
 
 
 
 
mammablogg
#1 / / ingrid-farmor:

Lill-David nu blir farmor varm i hjärtat,hoppas jag får träffa dej snart Leia.skickar många kramar!!

#2 / / Anneli:

Fina strumpbyxor!:) Vad är det för märke?

Svar: Inhandlade på lindex här om dagen :) Så mysigt med lite färg och perfekt med antihalk under sulorna för en liten som just börjat gå!
Malin Lind

#3 / / Jonna:

Får jag fråga var ni köpt mysdressen på översta bilden? Så fin!
Jag älskar att följa din blogg då min dotter är ca en månad yngre än Leia, så jag kan få en liten föraning om vad som väntar oss... ;) Naturligtvis händer inte allt i precis samma ordning här, men på ett ungefär iaf!

Tack för en bra blogg!

Svar: Men tack själv att du läser! Alltid lika roligt att nån vill hänga med i våran vardag, och ja visst händer det grejer nu för tiden, livet har liksom blivit ett litet äventyr i och med föräldraskapet. Dressen är för övrigt köpt på ica maxi alldeles nyligen så den borde finnas kvar.
Ha det bra!
Malin Lind

#4 / / LinaH:

Åh, älskar "Pippi"-overallen. Köpte en lika till min vän Annas kommande bäbis förra veckan. Ica Maxi?!

Svar: Japp! Perfekt att shoppa kläder och mat i samma veva :)
Malin Lind

#5 / / Anneli *barntipsbloggen*:

Perfekt tack, ska kika ifall de finns här på lindex vid oss :)