/

Godnatt pappa!

Idag kom då dagen då det oundvikliga slutligen hann ikapp oss. Vår fina, älskade pappa och morfar somnade under dagen in efter att ha kämpat mot cancern under hösten och vintern. För kämpa det gjorde han verkligen in i det sista, tänk att han var jultomte för bara några ynka dagar sedan och jag kramade om honom för sista gången på juldagen och nu finns han inte mer, i alla fall inte på jorden. Nu lever han vidare genom oss och våra minnen av honom, vi tröstar oss med alla dessa minnen han gett oss och allt vi bär med oss som vi fått av honom under åren. Jag är så ledsen för att mina egna barn aldrig kommer få ta del av sin morfar på samma sätt som jag fick, men precis som han själv sa så är det nu min uppgift att föra vidare alla kunskaper och lärdomar jag fått av honom, jag önskar att jag inte behövde men tyvärr så får man inte alltid välja. Jag ska ändå göra mitt bästa.
 
Godnatt älskade pappa, vi ses på andra sidan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / helena Greppe:

Älskade barn, jag kan aldrig ersätta pappa och Gud vet att han saknas alla.... Vi ska göra allt för att finnas till för er! Kärlek mamma

#2 / / Monika :

Otroligt saknad, vi får hjälpas åt allihopa att föra honom vidare till nästa generation. Massa kramar <3

#3 / / Maria:

Saknad av oss alla. Kommer alltid att leva kvar genom er barn och barnbarn. När ni besökte oss i dag upplevde vi en enorm värme. Med två så fina barn kan man inte glömmas bort. Massor av kramar till er allesammans <3

#4 / / Matilda:

Beklagar förlusten av din far och tänker så mycket på Dig finaste Malin <3
Många kramar till dig och familjen

#5 / / Sonja:

Älskade ni! Åh, jag vet att han var/är stolt över er och det med rätta. Det är inte alla förunnat att få så fina barn! Massor av kärlek, Sonja

#6 / / Alexandra:

Började följa din blogg när du var gravid, våra döttrar är nästan precis lika gamla. Tycker mycket om ditt sätt att skriva och hur ärlig du är med det mesta. Så oerhört tråkigt att höra att din far blev sjuk och nu gått bort. Jag beklagar verkligen och skänker tankar och varma kramar till dig och din familj.

#7 / / Sara:

En STOR KRAM till dig och de dina!

#8 / / Mickan:

Jag beklagar sorgen Malin, ta hand om dig och dina nära <3 Styrkekramar

Svar: Tack gumman, tänk om den där jävla cancern kunde lämna våra pappor ifred!
Malin Lind

#9 / / Emelie:

<3

#10 / / Katarina westberg :

Beklagar verkligen!:( Du skriver så fint Malin så tårarna rinner här! Stor kram till dig och din familj!