/

Ansiktskräkor och äventyr

Ja då var man tillbaka i sin egen soffa igen och Leia ligger och sussar i sin egen säng. Vår road trip har varit riktigt rolig, trots att Leia började med att vakna alldeles för tidigt och sedan kräkas i ansiktet på sin nysminkade mamma igår morse innan vi skulle åka, bara att torka bort det värsta kräket ur luggen och på med nytt smink. Men sen så var vi redo. Leia skötte sig dock exemplariskt både under bilresan och hela tiden vi var borta och sov gott hela natten i lånad säng så hon är nu förlåten för ansiktskräkan.
 
Nu när man vet att det funkar bra att ta med det lilla monstret på äventyr så kan man ju göra sådana saker oftare, det var ju så otroligt roligt att träffa mina tjejer och snacka lite skit. Jag tror dock att äventyret tog på krafterna för både mig och Leia, jag sitter nu och försöker hålla ögonen öppna och klockan är inte ens åtta än, meeen...imorgon är det ju faktiskt fredag igen!
 
Kräkbebisen i tisdagskväll...nybadad inför Västeråsutflykt
 
 
#1 / / helena g:

Oj vad jag längtar efter att få träffa er nu och hur söt får man vara egentligen, kram mormor

Svar: Vi får väl ta och ses i helgen då :)
Malin Lind

#2 / / ingrid-farmor:

Tack för senast och tack för den fina förstoringen i glas och ram! Tänk vad bebisar förändras från nyfödd och upp några månader.Nu ser jag bara dej Malin i Leia så rund och söt!