/ Gravid med Elliot /

Hinder i vardagen

Saker det kändes som att jag gjort innan vi kom hemifrån igårkväll...
  • Sprungit backintervaller
  • Gått på ett svettigt aerobicspass
  • Utövat tungdlyftning
  • Drabbats av plötslig syrebrist
  • Varit på bikramayoga som stelopererad
etc...
 
Vad jag faktiskt hade gjort...satt på mig mina sandaler med miniminismå spännen i 35 graders värme med en mage stor som en badboll.

Herregud!...jag hade behövt förstoringsglas för att att se de där små spännena eftersom man inte kom i närheten av dem den vanliga vägen. Hädanefter blir det "slip in"-tofflor...
 
 
#1 / / Helena Greppe :

Iallafall jättesnygga

#2 / / ingrid-farmor:

Snygga sandaler,var har du köpt dom?

Svar: Tack, de är från H&M för typ 4-5 år sen
Malin Lind

#3 / / ingrid-farmor:

Typiskt när jag ser något fint.Fyra fem år sedan!!