/ Livet i allmänhet /

Och skjuts in i ugnen!

Och till slut blev det fredag, det trodde jag nästan inte i måndags.
 
Inte alla dagar som föräldraledig är svinjobbiga, nu har ju endast halva dagen passerat ännu så mycket kan fortfarande hända, men än så länge känns fredagen som en fredag borde göra. När saker och ting klaffar, vi är hyfsat synkade och solen skiner så är det ganska mysigt att vara hemma med de små liven. Visserligen har vi varit uppe sen strax efter att solen gick upp men vi har hängt i en solvarm lekpark, plockat kottar och fikat medhavd matsäck. Det var extra roligt att vara ute med kidsen idag också för lillen har börjat bli riktigt skillad på att gå, även med skor på. Så nu är det gå och gå och aldrig komma till dörren som gäller och inte lika mycket äta farliga och äckliga saker man hittar på marken.
 
Nu sover lillkotten, storkotten slappar i soffan framför en film och jag har nyss slängt in fredagsfikat i ugnen. Det hör inte till vanligheterna att jag bakar så det tyder på att det varit en bra dag.

 
Och...DÄR somnade även storkotten så nu ska jag slänga mig i soffan jag med...
#1 / / Anonym:

Härligt Malin!

#2 / / Anonym:

Härligt Malin!

#3 / / Anonym:

Härligt Malin!