/

Öronvila och shopping

Efter en ovanligt dryg natt och en hyfsat lugn dag inväntar jag nu skiftbyte så att jag ska få åka och hämta nya köksstolarna. Ska bli supernajs att byta ut de där gamla rangliga stolarna till nåt mer stabilt och mycket snyggare. Men mest av allt ser jag fram emot att få åka iväg helt ensam på ett ärende för en gångs skull, nästan lika avkopplande som att gå på spa. Känner att jag behöver vila öronen en stund. Storbarnet är ju inte direkt nån storätare så när hon väl får i sig en större portion mat (som idag) så vet hon liksom inte var hon ska göra av all energi. Hittills verkar hon tycka det bästa sättet att göra av med energin är att skrika ut den...och hoppa samtidigt. All cred åt förskolepedagogerna!!

Återkommer med bild när jag skruvat ihop stolarna, bjuder på ett par bilder från dagen så länge.

Favvoleksaken just nu, synd bara att hon är så bra på att tappa bort den och jag så dålig på att leta. Den ser inte heller så gosig ut men tydligen viktig att ha med i sängen när man ska sova.

Dagens lunch vars bieffekter inte är att leka med = bjuds på egen risk