/

Ge mig sömn...och lite godis

Jaha då har man hoppat ur landstingspyjamasen för den har gången och istället hoppat i hemmapyjamasen. Snacka om att klädkontot inte blir speciellt stort när man varvar sjukhusjobb med småbarnsliv. Jag var så sinnessjukt trött igår kväll och ungarna har olämpligt nog passat på att vara vakna i omgångar sen mitt i natten. Jag fick dock en timmes sömn på morgonkvisten inklämd mellan en treåring och en snarkande man. Gårdagkvällens höjdpunkt var centerrullen jag klämde i mig innan jag tokdeckade på soffan före nio. Jag räknar med att energin kommer tillbaka lagom till sommaren 2016, tills dess kan ni hitta mig i nån form av vaket ide. Det är ju spännande ändå att jag inte druckit så här lite alkohol sen typ nånsin och ändå känner mig bakis större delen av tiden. Det pratas om afterwork på jobbet och jag vet inte ens om det är nån idé att skriva upp sig för jag brukar sällan vara vaken efter nio och inte speciellt social efter klockan sju. Eventuellt gör jag ett försök, men man har ju nästan vant sig vid att det inte brukar vara så mycket afterwork utan mest work. All work and no play makes Malin a dull mamma liksom. 

Ska försöka vara lite mer positiv till nästa inlägg...

I landstingspyjamasen 
#1 / / Lovisa:

Du har min fulla förståelse... Sitter i samma båt med Ikea-kassarna under ögonen ;) Våran tid kommer!! ❤️

Svar: På nåt sätt är det ändå skönt att man inte är ensam! Kram på dig ❤
Malin Lind

#2 / / Helena greppe:

Du ser strålande ut tycker jag⭐️

#3 / / Mathilda:

Snygg är du i varje fall