/ Livet i allmänhet /

Nya veckan

Då var jobbhelgen avslutad och imorgon väntar...jobbmåndag...
Inte så hemskt som det låter dock, har haft en väldigt lugn och behaglig jobbhelg, annat har det varit för min man som varit hemma med vilddjuren vilket är aningens stressigare än jobb för tillfället.
 
Nu ser jag fram emot en ny vecka med:
 
1. Frisörbesök, färgmässigt tänker jag mig nånting sånt här...

 
2. Kombinerat ettårs och treårskalas, jag tänker mig att "tårtan" ska se ut nånting sånt här...

 
Den blivande treåringens polett har äntligen trillat ner och hon har nu insett att födelsedag innebär att hon kan önska sig saker. Nu önskar hon sig allt hon kan komma på från sniglar, till sköldpaddsleksaker och lego. Hälften av önskelistan består nu alltså av hittepå-grejer. Hoppas glasståget kommer uppskattas i alla fall. Något hon kan vara säker på att inte få i present är en afrikansk jättesnigel, trots att hon spenderat kvällen med att youtuba just såna...