/ Livet i allmänhet /

Instagramfoton på väggen

Tänkte tipsa om en sida som heter printasquare där man bland annat kan göra collage i olika former av sina instagramfoton och beställa hem. Väldigt praktiskt tycker jag så att de där bilderna slipper försvinna ut i cyberspejset en vacker dag. Hittills har jag hunnit skriva ut en fotoposter, funderar nu på att göra nåt liknande med våra bröllopsbilder.
 
#1 / / Anonym:

Å det blev ju jättesnyggt! Jag har varit påväg länge jag med att skicka in beställning, men inte fått tummen ur än. Måste man ha bilderna kvar i album på teefon/dator eller går det att plocka direkt från Instagram? Kram Matilda N

Svar: Tack! Man kan bara använda de foton som finns på instagram, spelar alltså ingen roll om de inte finns kvar på telefonen fattar jag det som.
Malin Lind

#2 / / Anonym:

Toppen!