/

Schyssta klubben

När lillebror äntligen somnat om efter sin rätt så ohärliga men tyvärr sedvanliga uppstigning vid fyrasnåret och stora barnet strategiskt placerats framför surfplatta och barntv (better safe than sorry osv.) gjorde jag ett försök till att ta en snabbdusch.

Självklart hann jag dock inte ens få i schampo i håret innan jag såg att den lilla terroristen hunnit slinka in i sovrummet till den sovande pappan och bebisen, lika snabbt kommer hon sedan utspringandes samtidigt som hon basunerar ut att hon tagit nappen...suck!

Skyndar mig att duscha klart för att hitta den stackars lillbrollan utan både kudde och napp vilka stora avkomman kärleksfullt avlägsnat.


Hon ger sig sedan på den sovande pappan..."sova är för veklingar" är hennes livsfilosofi.


Nästa scenario som utspelar sig får ni i bilder...


Än så länge bryr han sig ju inte så mycket utan hittar snabbt nåt nytt att roa sig med, men jäklar vad hon kommer få igen genom hela sin uppväxt...hoppas de kommer tycka om varandra ibland också!
#1 / / Mathilda:

Måste berömma dig för ditt tålamod. Mitt klarar inte av sånt! Kramar

Svar: Du kan ju ta och fråga David om mitt tålamod (!!!) ;)
Malin Lind

#2 / / Mathilda:

Måste berömma dig för ditt tålamod. Mitt klarar inte av sånt! Kramar

#3 / / Mathilda:

Äsch det behövs inte, jag vet att Du är bra!